21-Public-Relations

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روابط عمومی – Public Relations”

روابط عمومی – Public Relations

اسلاید 1: روابط عمومیPublic RelationsMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانروابط عمومینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعسطحگروهی/ سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن.روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد. در واقع روابط عمومی عبارتست از:مدیریت کردن جریان اطلاعات بین این دو: 1) افکار عمومی 2) سازمان شما، به صورت دو سویهروشن‌تر بگوییم…، چیزی که درباره روابط عمومی باید حتما بدانید این است که دوسویه بودن رابطه در بسیار مهم است. «شما باید بتوانید بازخوردهایی را که از روابط‌تان با مشتری به دست آورده‌اید، به راحتی ارزیابی کنید».تبلیغات یک ارتباط یک طرفه‌ست. در تبلیغات شما می‌توانید با مشتری رابطه برقرار کنید؛ ولی او نمی‌تواند چیزی بگوید. اما قهرمان داستان ما (روابط عمومی) هدفش پُر کردن این خلأ موجود در تبلیغات است.القاب روابط عمومی-چشم سازمانگوش سازمانزبان سازمانآیینه¬‌ی تمام‌نمای سازمانوکیل مدافع سازمانتصویرسازی سازمان و…تعاریف بزرگان از روابط عمومی-رکس هارلو روابط عمومی، دانشى‌ست كه به وسيله آن، سازمان‌ها آگاهانه مى‌كوشند تا به مسئوليت اجتماعى خودشان عمل كنند، برای اینکه بتوانند تفاهم و پشتيبانى كسانى را كه براى توسعه کسب و کارشان اهميت دارند، به دست آورند

اسلاید 4: نیز روابط عمومی را این‌گونه تعریف می‌کند انجمن روابط عمومى آلمانتلاشی آگاهانه و قانونى که به منظور تفاهم و استقرار اعتماد و شناخت متقابل با عموم، می‌تواند با تحقيق علمى و عملى صحيح و مستمر، ميسر شود.انجمن جهانی روابط عمومی IPRA)) روابط عمومىPR) ) بخشى از وظايف مديريت سازمان است و عملى مداوم و برنامه‌ريزى شده است كه از طريق آن افراد و سازمان‌ها مى‌كوشند تا تفاهم و پشتيبانى كسانى را كه با آن‌ها سر و كار دارند، به دست‌آورند.از نظر جایگاه و یا چارت سازمانی، روابط عمومی را زیرمجموعه‌ای از واحد بازاریابی یک سازمان باید دانست.روابط عمومی به نحوی پل ارتباطی بیرون سازمان با درون سازمان است.روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا موسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه است. فعالیت روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست و همین فرق آن باتبلیغات است. کار روابط عمومی می‌تواند برای ساختن روابط تفاهم‌آمیز با کارکنان، مشتریان، سرمایه‌گذاران، رأی‌دهندگان و عموم مردم به کار رود.تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سر و کار دارد و نیازمند تصویر روشنی از خود نزد آن است، گونه‌ای از روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد. برخی از رشته‌های مرتبط تحت نام ارتباطات شرکتی نظیر روابط رسانه‌ای، روابط سرمایه‌گذاری، ارتباطات داخلی و روابط کار وجود دارند که به فعالیتهای روابط عمومی ربط دارند. کارکنان روابط عمومی عموماً توجه خود را به ساختن مناسباتشان با کسانی معطوف می‌کنند که به همسازی با آنها بینجامد. کارکنان روابط عمومی باید بدانند که چطور به شکلی شفاف بنویسند، صحبت کنند و با تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان و موسسه خود به رفع و رجوع مسائل بپردازند. این مهارت‌ها به شدت مورد نیازند زیرا در رشته روابط عمومی ارتباط پیوسته‌ای میان کارکنان و کسانی وجود دارد که در تعیین سمت سیاست‌های همگانی ایفا می‌کنند. کارکنان روابط عمومی همچنین باید به اندیشه‌ورزی انتقادی بپردازند تا بتوانند به واسطه این مهارت به حل مشکلات احتمالی مشتریان و موکلان خود اقدام کنند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطمدیریت ارتباط با مشتریCustomer Relationship Management (CRM)مدیریت روابط و بازاریابی مشتری Customer marketing and relationship management مزایاشرکت های حرفه ای در روابط عمومی روابطی با رسانه های خارجی دارند. این روابط قرار دادن مقالات و مجلات منتشر شده را توسط روزنامه ها، مجلات، ایستگاه های رادیو و تلویزیون ، وبسایت هایی با پروفایل ها و پودکست های بالا، آسان تر می سازد. زمانی که پیام خود را با استفاده از شرکت های روابط عمومی حرفه ای و سایر رسانه های خارجی ارایه می کنید، به پیام خود اعتبار می بخشید. ممکن است تمایل داشته باشید که در مورد همه ی جوانب کسب و کار هیجان زده شوید و از همه ی آنها استفاده کنید. شرکت روابط عمومی حرفه ای می تواند به طور عینی کسب و کار شما را مشاهد کند و در مورد جالب توجه بودن یا نبودن هر بخش تصمیم گیری کند. چنین شرکتی همچنین می تواند به شما بگوید که چه رویدادها و برنامه هایی می تواند شما را در جهت جالب توجه بودن قرار دهد. کاربردهاروابط عمومی دارای چندین قلمرو کاری مشخص است و از همه مقبولتر روابط عمومی مالی، روابط عمومی فراورده و روابط عمومی بحران است:روابط عمومی مالی عمدتاً اطلاعات گزارشگران تجاری را فراهم می‌کند.روابط عمومی فراورده برای یک فراورده ویژه یا خدمات (به جای استفاده از آگهی بازرگانی) شهرت به دست می‌آورد.روابط عمومی بحران به اتهام‌های ناروا و اطلاعات نادرست پاسخ می‌دهد.معایبدر حالیکه روابط عمومی مزایای بسیاری را برای بازاریابان به همراه دارد، با این حال نگرانی هایی نیز در هنگام استفاده از این تکنیک تبلیغاتی وجود دارد. نخست، از آنجا که روابط عمومی از کانال های مشابهی مانند روزنامه، مجله، رادیو، تلویزیون و اینترنت برای تبلیغات استفاده می کند، این نگرانی وجود دارد که آیا بازاریابان به درستی توانسته اند پیام مد نظر خود را به واسطه ی هر یک از این کانال ها به مخاطب خود منتقل کنند و آیا کانال ارتباطی مورد نظر، برای ارسال پیام مناسب بود ه است یا خیر. همچنین در حالیکه یک کمپین روابط عمومی پتانسیل بازگشت مقدار زیادی از هزینه ها را دارد، با این حال می تواند پتانسیل معکوسی داشته باشد و موجب افزایش هزینه ها شود،

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان