کسب و کار اقتصاد و مالی

زنجیره سود ارزش – Value Profit Chain Heskett

157-Total-Cost-of-Ownership

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زنجیره سود ارزش – Value Profit Chain Heskett”

زنجیره سود ارزش – Value Profit Chain Heskett

اسلاید 1: زنجیره سود ارزشValue Profit Chain HeskettMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانکل هزینه مالکیتنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: زنجیره سود ارزش معتقد است که سازمان ها نیاز به تمرکز جهت ارائه خدمات خود به کارکنان، مشتریان، سرمایه گذاران، تامین کننده، و دیگر ارزشمندان دارند. تمرکز بر روی ارزش در مورد تغییر سازمانی لازم بوده و پیوند زدن سازمان به نیازهای با ارزش مشتری، جهت پاسخگویی به بازار ضروری است. مدل زنجیره سود ارزش سه جز کلیدی دارد که اهمیت رفتارهای آنها را در نظر میگیرد این سه جز عبارتند از :مشتریان یا موکلین سرمایه گذاران کارمندان 5 فضیلت زنجیره ارزش : 1- قدرت نفوذ 2- تمرکز 3- مناسب بودن 4- اعتماد 5- سازگاری مدل زنجیره سود ارزش سه جزء کلیدی رفتار یک شرکت را اینگونه بیان میکند : 1 – مشتریان : در واقع همه ما میخواهیم مشترمیان ما دوباره به ما مراجعه کنند , این رفتار ما است که مراجعه دوباره آنها را حفظ میکنیم . احتباس میتوان با محاسبه درآمد مرتبط با مشتریان حفظ شده اندازه شود , از این رو ما میخواهیم مشتریان ما همیشه مشتری ما بمانند , از طرفی میخواهیم خرید آنها از ما بیشتر شود . بنابراین در مورد مشتریان سه امر بسیار مهم هستند که مشتری ماندن همیشگی آنها ( احتباس ) , خرید بیشتر , و معارفه به دیگران است . این رفتار های ما است که باعث سود آوری و رشد بلند مدت شرکت ما میباشد . 2 – کارمندان : برای یک شرکت موضوع برخورد و رفتار کارمندان آن با مشتریان و سایر کارکنان بسیار مهم است , ما میخواهیم کارمندان خوب خود را حفظ کنیم . ما میخواهیم بیشتر از انرژی ذهنی خود استفاده کنند , ما میخواهیم احساس آنها در مورد کار خوب باشد , به طوری که به اطرافیان خود بگویند محیط کار آنها عالی است . 3 – سرمایه گذاران : یک اثر متقابل بین مشتریان و کارکنان وجود دارد , می میخواهیم مشتریان خود را حفظ کرده و کارکنان خود را حفظ کنیم . سهم بزرگی از موفقیت ما کیف پول و دارایی ما است . از این رو سرمایه گذاران ما برای ما بسیار مهم هستند .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت تغییر Change Management Iceberg تحلیل زنجیره ی ارزش value Chain Analysisمزایامزایای زنجیره سود ارزش : تفکری که پشت این مدل است میتواند به افراد برای سازماندهی ایده های مدیران که موجود می باشد و همچنین گیج کننده است، کمک نماید.معایبمفهوم این مدل در ظاهر ساده هست اما در عمل میتواند بسیار دشوار باشدطیف شرکت هایی که از این مدل استفاده میکنند گسترده است که این شامل سازمان های کوچک و بزرگ، سازمان های دولتی و خصوصی، و سازمان های انتفاعی و غیرانتفاعی می باشد.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان