کسب و کار مدیریت و رهبری

سازمان نظم – آشوب – Chaordic Organization Hock

Chaordic-Organization-Hock

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازمان نظم – آشوب – Chaordic Organization Hock”

سازمان نظم – آشوب – Chaordic Organization Hock

اسلاید 1: سازمان نظم-آشوبChaordic Organization HockMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانسازمان نظم-آشوبنوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعتغییرات و سازمانسطحفردیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: این اصطلاح اولین‌بار توسط دی هاک، بنیانگذار و مدیرعامل سابق انجمن کارت اعتباری ویزا، مطرح گردید که اشاره به ویژگی‌های هرج و مرج و دستوری در سازمان اشاره دارد. سازگاری با محیط‌های پرآشوب نیاز به سازمان‌های منعطف و تخصص‌های انعطاف‌پذیر دارد و این اصلی اساسی در سازمان‌های امروزی است. در سازماندهی سازمان‌ها باید با توجه به ارتباط اجزا با هم به گونه‌ای که هر جزء بتواند ضمن انجام وظایف خود به طور مستقل، با اجزای دیگر ارتباطی هم‌افزا و پوینده داشته باشد و به علاوه از جهت آرمانی دارای نگرشی مشابه با سایر اجزا باشد، دست به مدیریت زد. سازمانهایی که تمایل دارند به سازمانهای آشوب‌گونه تبدیل شوند باید به هوشمندی جمعی کارکنانشان تکیه کنند. مهمترین نقش مدیران در سازمانهای آشـوب گونه بسترسازی و ایجاد زمینه‌های عملی یادگیری مستمر سازمانی است. در دوره‌ای که سازمان نظم و آشوب متولد شد, دی هاک استدلال می‌کند که مدل‌های سازمانی سنتی به دلیل پیچیده‌شدن بیش از حد سازمان‌ها دیگر کاربرد ندارند. هاک از یک شکل سازمانی جدید طرفداری می‌کرد که آن را سازمان نظم و آشوب یا سازمان بی‌نظمی همزمان با نظم می‌نامیدند. او اعتبار و موفقیت جهانی شرکت ویزا ( که متعلق به او است ) را با بهره‌گیری از ساختار سازمان نظم و آشوب ایجاد کرد, که طبق آن بانک‌هایی که عضو آن هستند, هم برای مشتریان با یکدیگر رقابت می‌کنند و همچنین به معاملات عرضی و ارزی با یکدیگر می‌پردازند. کتاب تولد دوران نظم آشوب که توسط دی هاک نوشته شده است, نشان می‌دهد که چگونه مفهوم‌های مختلفی از سازمان نظم و آشوب در حال حاظر در طیف گسترده‌ای از سازمان‌های اجتماعی, کسب‌وکار, جامعه و سازمان‌های دولتی به کار می‌رود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطرهبری نظم-آشوب (نظام آشوب‌گونه) Chaordic Leadership Hock نظریه آشوبChaos theory مزایابرای شکل‌های مختلف سازمانی که دیگر روش‌های قدیمی کاربرد ندارند, به کار می‌رود.کاربردهاتئوری آشوب در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف بسیار نفوذ پیدا کرده است. به گونه‌ای که امروزه کمتر سازمانی را می‌توان یافت که رگه‌هایی از آشوب در آن وجود نداشته باشد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان