مدیریت و رهبری

نمایندگی از طرف سازمان در یک کنفرانس Representing Your Organization at a Conference

Representing-Your-Organization-at-a-Conference

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمایندگی از طرف سازمان در یک کنفرانس Representing Your Organization at a Conference”

نمایندگی از طرف سازمان در یک کنفرانس Representing Your Organization at a Conference

اسلاید 1: نمایندگی از طرف سازمان در یک کنفرانسRepresenting Your Organization at a Conference

اسلاید 2: عنواننمایندگی از طرف سازمان در یک کنفرانسنوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزی / اجرا / بازنگریموضوعارتباطات و مهارت هاسطحفردی / گروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری، راه‌های محبوبی برای بازاریابی محصولات و جلب توجه برای کسب و کار شماست. همچنین آنها مکان‌های بزرگی برای به نمایش‌گذاشتن سازمان‌تان به افراد کلیدی در صنعت شماست.آیا تاکنون از طرف شرکت خود در کنفرانس‌ها حضور داشته‌اید؟ اگر چنین است، شما می‌دانید که تاثیری که بر روی دیگران ایجاد نموده‌اید، می‌تواند تا مدت‌زمانی طولانی بر روی آنها باقی بماند. به همین دلیل شما باید پیش از شرکت در یک کنفرانس به دقت خود را آماده سازید.آماده‌سازی پیش از کنفرانسنقش شما در یک سازمان می‌تواند متفاوت باشد. شما ممکن است یک شرکت‌کننده باشید، ممکن است یک غرفه شرکتی برای نمایش محصولات یا خدمات داشته باشید، و یا حتی ممکن است یک سخنگو باشید. صرف نظر از نوع درگیری‌تان، شما باید بیشتر از آنچه نشان می‌دهد انجام دهید و منتظر فرصت‌های کسب و جدید باشید.با برنامه‌ریزی دقیق، شما می‌توانید به بیشترین سرمایه‌گذاری که در کنفرانس انجام داده‌اید، دست یابید، و بهترین استفاده ممکن را از هرگونه فرصت کسب و کار بالقوه ببرید.تنظیم اهداف•شما چه انتظاراتی از شرکت در یک رویداد دارید؟ آیا شما:•در جستجوی فروش‌های پیشگام هستید؟•در حال راه‌اندازی یک محصول جدید هستید؟•در حال توسعه وفاداری به مشتری هستید؟•در حال ایجاد روابط جدید با تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، و دیگر ذینفعان هستید؟•در حال توسعه نام تجاری خود هستید؟زمانی که شما هدف خود را بدانید، بسیار راحت‌تر است که توجه خود را متمرکز بر مکان‌های مناسب نمایید. مطمئن شوید که اهداف کنفرانس خود را به راهبرد عمومی شرکت پیوند زده‌اید.

اسلاید 4: تعیین بودجهتا چه میزانی می‌توانید هزینه کنید؟ این یک ملاحضه مهم برای پیش از کنفرانس است: این‌گونه رویدادها می‌تواند بودجه‌های بازاریابی را به سرعت مصرف کند. موقعی که شما بدانید چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید، بالتبع قادر خواهید بود که نمایشگاه و ستیر مواد بازاریابی خود را سفارش دهید. مواد تبلیغاتی زیر در نظر بگیرید:•بروشورها.•کارت‌های بازرگانی.•اقلام تبلیغاتی (خودکار، تی‌شرت، نگهدارنده کاغذ و دیگر موارد).•ظاهر غرفه (طیفی از بسیار بزرگ و پیچیده تا کوچک و ساده).•بسته مطبوعاتی (نشریات چاپی، عکس‌ها، مصاحبه‌ها، سی‌دی‌ها و غیره).اطلاع‌رسانی برنامهبه مشتریان کلیدی خود اجازه دهید که بدانند شما در یک کنفرانس یا سمینار تجاری شرکت نموده‌اید.•ارسال ایمیل به پایگاه داده مشتریان.•استفاده از وبسایت خود برای اطلاع‌رسانی رویداد، و دعوت از افراد برای توقف در غرفه شما.•یادآوری رویداد در مواد تبلیغاتی و نشریات چاپی.•اسپانسرشدن برای فعالیتی در کنفرانس، مانند یک صبحانه یا پذیرایی•قراردادن نشان تجاری خود بر روی کیف‌، خودکار، و یا سایر اقلام تبلیغاتی.توسعه یک سیستم برای پیگیری پشتیبانی‌هااین مرحله اغلب نادیده گرفته می‌شود. پشتیبانی‌های ایجادشده در کنفرانس‌ها، امروزه دارای شرایط زیادی شده است. اطمینان حاصل نمایید که بدانید چگونه به هر تماس رسیدگی کنید. تمام اسامی را در پایگاه داده وارد کنید، و پس از اینکه به دفترتان برگشتید، فورا فردی را برای پیگیری اختصاص دهید.همچنین، سیستمی را برای رسیدگی به فروش مستقیم در کنفرانس داشته باشید. داشتن فردی پشتیبان در دفتر برای رسیدگی به چنین درخواست‌هایی بااهمیت است.

اسلاید 5: جستجوی دیگر شرکت‌کنندگانمی‌دانید که دیگران نیز در رویداد شرکت خواهند کرد، پس برنامه‌ای را برای صحبت با نمایندگان کلیدی توسعه دهید. چه شما یک غرفه‌دار باشید یا یک شرکت‌کننده، ممکن است بخواهید با سخنگویان صحبت کنید، با رهبران صنعت ارتباط بگیرید، و شبکه‌سازی با بسیاری از افراد دیگر در کنفرانس وقت زیادی از شما را بگیرد.حضور در کنفرانسمدیریت «برداشت»، کلید یک کنفرانس موفق است. شما اساسا برای هر فردی در معرض دیده‌شدن قرار دارید، بنابراین یک برداشت مثبت از خود ایجاد نموده و سفیر مناسبی برای سازمان خود باشید.دانستن محصولات و کسب و کاربرای هر سوالی خود را آماده سازید. خودتان را با تحولات جدید آشنا نمایید، موضوعات را در برنامه کنفرانس جستجو کنید، و چگونگی تناسب سازمان‌تان را با صنعت دریابید.آماده‌سازی مواد•اگر شما یک غرفه‌دار هستید، غرفه خود را ساده نگه دارید. یک پیام مهم انتخاب کنید، و آن را با تمام مواد خود تقویت نمایید. مطمئن شوید که «پیشنهادات فروش منحصر به فرد» خود را شناخته‌اید، و بر آن تکیه نمایید: تمرکز بیشتر بر پیام‌تان، برای مخاطبین شما راحت‌تر خواهد بود که پیام شما و نیز خودتان را به یاد آورند.•اگر شما در حال صحبت یا میزبانی یک فعالیت هستید، خود را از پیش آماده سازید. با سایر اعضای تیم خود تمرین نمایید، و مطمئن شوید که از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید. برای جزییات مهارت‌های ارائه، به ارائه‌های بزرگ و چک‌لیست برنامه‌ریزی ارائه نگاه کنید.

اسلاید 6: حرفه‌ای بودن در همه زمان‌ها•یک اتیکت برای لباس‌ها ایجاد نمایید•مطمئن شوید که در همه زمان‌ها یک فرد در غرفه حضور دارد.•غرفه را تمیز نگه دارید. از غذاخوردن در غرفه اجتناب کنید، و مطمئن شوید فنجان قهوه و دیگر لوازم شخصی را از خود دور نگه دارید.•به یاد داشته باشید که شما همیشه نماینده شرکت خود هستید، چه در حال غذاخوردن باشید، یا استراحت پس از شام، حضور در یک مهمانی، یا قدم‌زدن ساده در محوطه غرفه‌های نمایشگاه. صحبت یا کاری انجام ندهید که تاثیر بدی بر روی سازمان شما و یا شخص دیگری داشته باشد.شبکه‌سازی•سعی کنید در هتلی که کنفرانس در آن برگزار می‌شود، بمانید. این به شما کمک می‌کند که در ارتباط با دیگر شرکت‌کنندگان باشید.•تعداد زیادی کارت معرفی کسب و کارتان را به همراه داشته باشید، و مطمئن شوید که به هر نفر که با او صحبت می‌کنید یک کارت معرفی بدهید.•تا حد امکان در بسیاری از فعالیت‌ها شرکت کنید. آنهایی را انتخاب کنید که تا حد زیادی مرتبط با سازمان و اهداف شما هستند. شخصا از افرادی که میزبان فعالیت هستند تشکر کنید، با صحبت کردن یا کارهای دیگر.•سوال بپرسید. تا حدی که می‌توانید درباره دیگر افراد مرتبط با کار، سازمان‌ها و محصولات جستجو نمایید. این فرصت زمان مناسبی برای یادگیری و جمع‌آوری اطلاعات و همچنین فروش است. اطمینان یابید که آنچه شما می‌پرسید مرتبط با موضوعات کاری باشد، و تنها به خاطر گفتگو صحبت نکنید. میانه‌روی برای ایجادنشدن احساس منفی بسیار کلیدی است.•تا حد امکان با افراد مختلف زیادی صحبت کنید. این بسیار ساده است که به دنبال افرادی باشید که تاکنون آنها را می‌شناختید و با آنها قهوه صرف کرده و زمان‌هایی را با هم بگذرانید. خودتان را مجبور کنید که جلساتی را با افراد جدید تنظیم کنید، و تا حد امکان افراد تیم خود را متنوع سازید.

اسلاید 7: مشتاق‌بودنشما در اینجا به منظور فروش و نماینده موثر سازمان خود هستید. پس باید انرژی و انگیزه بالایی در تمام زمان‌ها از خود نشان بدهید.پیگیریموقعی که کنفرانس سراسری است، شما و تیم‌تان احتمالا خسته شده‌اید و فقط می‌خواهید که استراحت کنید. اما این فرصت بعدتر نیز پیش می‌آید. روزهای پس از رویداد، برای پیگیری نتایج بسیار بااهمیت هستند.اولویت‌بندی نتایجبه عنوان یک تیم، در مورد امیدوارکننده‌ترین نتایج بحث کنید، و برنامه‌ای برای پیگیری هرکدام از ارتباطات کلیدی توسعه دهید. پیشرفت خود را دنبال کنید، و هر قدمی که برمیدارید ثبت کنید.کشف فرصت‌های کسب و کار راهبردیفرصت‌هایی را که شما ممکن است در کنفرانس کشف کرده باشید، بررسی نمایید. آیا پیشرفت‌ها، روندها، یا چالش‌های صنعتی وجود دارد که لازم است به آن توجه کنید؟ارزیابی بازگشت سرمایه‌گذاریاز ارقامی مانند زیر استفاده کنید:•تعداد نتایج تولیدشده•افزایش ارتباطات•فروش حاصل‌شده•هزینه در هر ارتباط یا نتیجه

اسلاید 8: ارزیابی عملکردبعد از رویداد همچنین فرصت بزرگی برای ارزیابی عملکرد خود و شناسایی راه‌های پیشرفت است. در اینجا برخی از موارد ذکر می‌شود:•آیا هدف‌گذاری و پیش‌برنامه‌ریزی مناسب بود؟•آیا غرفه شما به خوبی برپا شد؟•کیفیت مواد تبلیغاتی شما چگونه بود؟•آیا اقلام تبلیغاتی شما با استقبال روبرو شد؟•آیا دیگر شرکت‌کنندگان کارهایی را انجام دادند که شما می‌توانستید در رویداد بعدی انجام دهید؟درنظرگرفتن خدمات کمیته سازماندهی برای کنفرانس سال آیندهاین یک راه عالی برای درگیری بیشتر در تنظیم برنامه، تعیین موضوع رویداد، و اطمینان کافی از این است که سازمان شما به خوبی خود را با آن تطبیق داده است.

اسلاید 9: ابزارهای مرتبط مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management (CRM)چرخه دمینگ Deming PDSA Cycle مدیریت بر مبنای هدف Management By Objectives (MBO)مزایابرنامه‌ریزی و هدف‌مندی مناسب برای شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌هاصرفه‌جویی در زمان و هزینهاستفاده عملی از تجارب موفق در این زمینهارائه یک چرخه کامل اجرایی از پیش‌آماده‌سازی تا برنامه‌ریزی برای سال بعدکاربردهاارائه توصیه‌هایی کاملا کاربردی برای شرکت افراد و شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌هامعایب

اسلاید 10: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 11: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان