کسب و کار مدیریت و رهبری

تحلیل موانع و تسهیلات – Barriers and Aids Analysis

21-Barriers-and-Aids-Analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل موانع و تسهیلات – Barriers and Aids Analysis”

تحلیل موانع و تسهیلات – Barriers and Aids Analysis

اسلاید 1: تحلیل موانع و تسهیلاتBarriers and Aids AnalysisMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتحلیل موانع و تسهیلاتنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحگروهیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: ابزار تحليل موانع و تسهيلات مي‌تواند براي اجراي يك تغيير اوليه كه نياز به اجراي حتمي آن تغيير به طور موفق مي‌باشد، استفاده مي‌شود. عوامل تغيير موانع و مخالف تغيير تسهيلات شناسايي و ثبت ميگردند. مشكلاتي كه بايد از ميان برداشته شود، يادداشت گرديده و اقدامات اصلاحي كه منجر به حذف تعداد زيادي از آن‌ها مي‌شود، اظهار مي‌گردد. مراحل اجرای این تکنیک به صورت زیر می‌باشد: 1- سرپرست تيم ابزار تحليل موانع و تسهيلات را براي اعضا تيم توضيح مي‌دهد. اعضاء تيم در مورد فرايندهاي درگير كار مدتي به بحث مي‌پردازند. 2- موضوع مورد نظر بر روي وايت‌برد نوشته مي‌شود. 3- سپس فهرستي از موانع كه از اين طوفان فكري به دست آمده و ثبت گرديده در ستون‌هاي عمودي نوشته مي‌شود. موانع، عواملي مي‌باشند كه موجب تاخير يا مانع تغيير يك فرايند مي‌شوند. 4- شركت‌كنندگان پس ازشناسايي و ثبت موانع به سراغ تسهيلات مي‌روند. تسهيلات، عواملي مي‌باشند كه موجب تسريع يا پشتيباني از تغيير يك فرايند مي‌شوند. 5- اين روند تا زمانيكه كليه موانع و تسهيلات شناسايي و ثبت گردند ادامه مي‌يابد. دو ستون كنترل مي‌گردد تا در صورت نياز موارد جابجا و اصلاح شوند. 6- در انتها عنوان اقدامات اصلاحي بر روي وايت‌برد نوشته شده و از شركت‌كنندگان در مورد ايده‌هايي كه منجر به حذف يا كاهش كثيري از موانع مي‌شوند سوال می‌گردد. 7- در آخرين مرحله، ماتريس تكميل شده، كنترل، تاريخ‌گذاري و براي برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي اقدامات اصلاحي ذخيره مي‌گردد. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهای مشابه با این ابزار، می‌توان به ابزارهای آنالیز شکافت، گروه کانونی، تحلیل مسئله، تحلیل فرآیند، برنامه عملیاتی، دیاگرام عمل و اثر اشاره داشت.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطدیاگرام عمل و اثر Action and Effect Diagram(AED)برنامه عملیاتیAction Plan گروه کانونیFocus Groupآنالیز شکافGap Analysis مزایاساده و قابل اجرا امکان ارزیابی در چند بعدمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی زمان‌بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک•شناسايي عواملی که مانع اجراي راه‌حل يا بهبود مي‌شود.•بررسي و پيش‌بيني مشكلات بالقوه كه بايد حل شوند.•تصويب و شفاف‌سازي مراحل فرايند.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان