کسب و کار مدیریت و رهبری

نمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنر – Gartner ITScore

62-Gartner-ITScore

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنر – Gartner ITScore”

نمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنر – Gartner ITScore

اسلاید 1: نمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنرGartner ITScoreMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنرنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعمدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: نمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنر مجموعه جامعی از ارزیابی های بلوغ تعاملی طراحی شده برای کمک به مدیران فناوری اطلاعات و رهبران فناوری اطلاعات می باشد که جهت ارزیابی بلوغ IT سازمان به عنوان ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و سازمانی که به عنوان یک مصرف کننده از فناوری اطلاعات است. برخلاف سایر ارزیابی های بلوغ فناوری اطلاعات ، نمره دهیIT گارتنر قابلیت های سازمان شما را در بستر فرهنگ شرکتی،رفتارها و ظرفیت رهبری - عواملی که به طور چشمگیر تحت تاثیر اثرات فناوری اطلاعات و قادر به دستیابی به ارزش کسب و کار واقعی بوده - اندازه گیری می نماید. نمره‌دهی فناوری اطلاعات دید جامعی است که فراتر از اصول کاربردی/ نقشی بوده و این ارزیابی واقعا تشخیص پذیر می باشد و اقدامات و توصیه های معنی داری را ارائه می کند. نمره دهی فناوری اطلاعات از دیگر مدل های بلوغ در راه های مهم متفاوت می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره داشت : این روش نه تنها به بررسی اثربخشی رهبری فناوری اطلاعات و یکی کردن رفتارهای کسب و کار، ادراکات و انتظارات می پردازد بلکه آزمونی در خصوص اینگه چگونه قابلیت های شما را میتوان یکپارچه کرد و از قدرت ترکیبی آنها بعنوان اهرمی جهت رسیدن به مزیت شرکت استفاده کرد، انجام می دهد. نمره دهی گارتنر نتیجه گرا است. مدل های بلوغ معمولا بر صفات تمرکز کرده و حرف کمی در مورد اینکه آنها خوب یا بد یا چگونه آنها در رسیدن به نتایج مورد نظر کمک می کنند، دارند.نمره دهی فناوری اطلاعات شما نه تنها بر صفات بلکه در کمک و نتایج و مشارکتش نیز تمرکز لازم را دارد. نمره دهی IT چگونه کار می کند ؟ نمره دهیIT مبتنی بر سه جزء هست : سوالات سازمانی، نظر سنجی مدیر ارشد اطلاعات و نظرسنجی های نقش 1- سوالات سازمانی : در پیوستگی با حداقل یکی از نظرسنجی های نقش / مدیر ارشد اطلاعات ، نمایشگر اینکه چگونه شرکت از اهرم فناوری اطلاعات برای بهبود خروجی های کسب و کار استفاده می کند. 2- نظر سنجی مدیر ارشد اطلاعات فناوری اطلاعات سازمان شما را از دیدگاه مدیریتی و رهبری مورد ارزیابی قرار می دهد. 3- نظر سنجی های نقش به ارزیابی هشت نقش فردی و اصولی در سازمان فناوری اطلاعات شما پرداخته، همچنین اندازه گیری اثربخشی رهبران IT در توسعه و بهره برداری هسته قابلیت های سازمانیIT را نیز انجام می دهد. نظرسنجی ها می تواند بیش از یکبار برای پیگیری پیشرفت انجام شود و ابزار پشتیبانی بعنوان مرجع جهت سناریو های بعدی ذخیره شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطساعت بازار فناوری اطلاعات گاتنر Gartner IT Market Clockمدیر ارشد اطلاعات Chief Information Officer مزایاپیشبرد عملکردIT سازمانی در جهت اهداف شرکت که بطور دقیق توسط گارتنر انجام می پذیرد.کاربردهاارزیابی بلوغ IT سازمانمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان