علوم مهندسی تجزیه و تحلیل اطلاعات

نمودار بلوکی – Block Diagram

25-Block-Diagram

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمودار بلوکی – Block Diagram”

نمودار بلوکی – Block Diagram

اسلاید 1: نمودار بلوکیBlock DiagramMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننمودار بلوکینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتغییرات و سازمانسطحگروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: نمودار بلوکی یا بلوک دیاگرام نمودار یک سیستم است که قسمت‌های اساسی آن سیستم را به همراه خط‌هایی که آنها را به هم متصل می‌کند، نشان می‌دهد. نمودارهای بلوکی استفاده خیلی زیادی در طراحی سخت‌افزار، طراحی الکترونیک، طراحی نرم‌افزار و نمودار جریان فرایندها دارند.بلوك دياگرام به طور خلاصه نشان‌مي‌دهد كه چگونه يك فرايند به كار افتاده و از واحدي به واحد ديگر سازمان در جريان است. بلوك‌هاي دياگرام بازتاب بيشترين فعاليت‌هاي مهم و ارتباط آن ها با يكديگر مي‌باشند. مراحل اجرای این تکنیک به صورت زیر می‌باشد : 1- تيم به شناسايي كليه عملكردها و فعاليت‌هاي يك فرايند مي‌پردازد و در جايي كه عملكرد شروع شده و به پايان مي‌رسد با توافق تيم علامت‌گذاري مي‌شود. 2- عملكردهاي توافق شده بر روي وايت‌برد به صورت فليپ چارت يا يك بلوك دياگرام كشيده مي‌شود. 3- تيم به بررسي تمامي بلوك هاي (عملكردها) درگير كار مي‌پردازد و براي بازتاب دقيق فرايندهاي جاري به ترتيب مناسب كشيده مي‌شوند. 4- اطلاعات اضافه كمكي به دياگرام اضافه شده و تاريخ‌گذاري مي‌شود. این تکنیک کیفی و تک متغیر بوده و ارزیابی در آن به صورت چند‌مرحله‌ای انجام می‌پذیرد. این ارزیابی نقطه‌ای می‌باشد و این تکنیک جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را تواما انجام می‌دهد. از جمله تکنیک‌هایی که با نمودار بلوکی مشابهت و ارتباط دارند می‌توان به ابزارهای تحلیل فرآیند، ساختار شکست کار، نقشه عملکرد، تحلیل فعالیت، نمودار سازمانی اشاره داشت. مجموعه کاربردها نمودار بلوکی شامل موارد زیر می‌شود: •ايجاد يك چشم‌انداز سطح بالا از يك فرايند •شناساندن عملكرد و توالي فرايند‌ها •شناسايي عملكرد‌هاي مختلف تا رسيدن به يك سطح مشترك در بخش محتوای مکمل نمونه‌ای از نمودار بلوکی نمایش داده شده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتحلیل فعالیتActivity Analysis درخت شکستBreakdown Tree نقشه عملکردیFunctional Map مزایاساده و قابل اجرا امکان ارزیابی در چند بعدکاربردها•ايجاد يك چشم‌انداز سطح بالا از يك فرايند• شناساندن عملكرد و توالي فرايند‌ها•شناسايي عملكردهای مختلف تا رسيدن به يك سطح مشتركمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی تاثیرگذاری تصمیم و ارزیابی ارزیابان بر یکدیگر

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان