پیام بازرگانی – Infomercial
اسلاید 1: پیام بازرگانیInfomercialMGTools.ir
اسلاید 2: عنوانپیام بازرگانینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / برنامه ریزی / اجراموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانی/ فراسازمانیپیچیدگیمتوسط
اسلاید 3: هر چند بازار جهانی این صنعت در طول نیمقرن گذشته افت و خیزهای بسیاری داشته، اما همواره نقش پررنگ ایالات متحده و در مرحلۀ بعد سایر کشورهای صنعتی بزرگ در آن مشهود بوده است. توجه به این مسئله و نیز سازوکارهای حاکم بر این بازار و گسترش بیحد و حصر آن بهویژه از طریق قالبهای جدیدی چون اینترنت چالشهای بسیاری را در نظامهای ارزشی و فرهنگی کشورهای مختلف به خصوص کشورهای در حال توسعه بهوجود آورده است. این ابزار نوعی از تبلیغات پنهان است که در قالب ارائه اطلاعات اتفاق میافتد. برای مثال در هنگام ارائهی اطلاعات پیرامون یک موضوع، اقدام به معرفی مختصر محصولی که در رابطه با آن هست، مینمائیم. به عبارت دیگر مانند این ابزار مانند رسانه است که برای مخاطبانش تبلیغات را در قالب اطلاعات ارائه میدهد. در این سبک محتوای تبلیغی در قالب مطالب آموزنده ارائه میشود اگرچه در واقع محتوای پیام، خود تبلیغات است. در این روش با استفاده از پوشش غیرتجاری و تکنیکهای قانعکننده محصول و یا خدمت معرفی میشود.مردم معمولا از طریق سرگرمی و اطلاعات جذاب، جذب میشوند اما در تبلیغات محیطی، خودآگاه و نیمه خودآگاه، افراد به نوعی با هلدادن جذب میشوند.در ابتدا این نوع تبلیغ مجلات یا کتابهایی ترویج شده و از آنها صحبت میشود. این روش هم به وسیله رسانههای سنتی و هم به وسیلهی رسانههای مدرن استفاده میشود. در ایالات متحده آمریکا یک شبکه در سال 1991 برای این نوع تبلیغات راهاندازی شد. یک فرم از این نوع تبلیغات در قالب صحبتهایی بین 15 تا 30 دقیقه بوده است. این نوع تبلیغات در زمانهای پرت رسانهها، اوایل صبح و اواخر پخش میشوند. در برخی از انواع این نوع تبلیغ، هدف میتواند بازاریابی مستقیم باشد و در آن اعلام میشود که فلان محصول را میتوانید از راه دور نیز با یک تماس، فوری تهیه کنید.در بعضی از انواع این نوع تبلیغات نیز، تبلیغ در پوشش خبری ارائه میشود.
اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتبلیغات محیط Ambient Advertising تبلیغات Advertising بازاریابی مستقیم direct marketingمزایااثربخش بودن بالای این نوع تبلیغاتسادگی مفاهیم این نوع تبلیغکاربردهاتبلیغات محیطی و نیمه محیطیمعایبنیازمند صرف هزینه بالا و مهندسی پیچیده برای اثربخش بودن تبلیغاحتمال استفاده رقبا از دغدغهای که با استفاده از این نوع تبلیغ برای مشتری ایجاد کردهایم.
اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز
اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت امجیتولز مراجعه نمایید...
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.