کسب و کار مدیریت و رهبری

ابعاد کار رابطه‌ای Dimensions of Relational Work Butler

Dimensions-of-Relational-Work-Butler

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ابعاد کار رابطه‌ای Dimensions of Relational Work Butler”

ابعاد کار رابطه‌ای Dimensions of Relational Work Butler

اسلاید 1: ابعاد کار رابطه‌ایDimensions of Relational Work Butler

اسلاید 2: عنوانابعاد کار رابطه‌اینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمنابع انسانی / رهبری و مدیریتسطحسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: 4 بعد کار رابطه مند توسط تیموثی بوتلر و جیمز والدروپ در HBR ماه ژوئن سال 2004 ارائه شد. بر این اساس، حس مشترک بین افراد تقریبا در تمامی محیط های تجاری ضروری محسوب می شود. مدیران می توانند با استفاده از موارد زیر بهره وری را افزایش دهند: استخدام کارمندان دارای صلاحیت.ایجاد بهترین تخصیص کارهاعملکرد با ارزش در مسیر صحیحارتقا و توسعه ی کار4 بعد کار رابطه مند عبارتند از: تاثیر: افراد حرفه ای که از پیشرفت و گسترش محدوده ی تاثیر درون فردی خود لذت می برند. این افراد در تشویق، مذاکره و قدرت حفظ اطلاعات و ایده های با ارزش علاقه و لذت به خرج می دهند. افرادی مانند مدیران فروش، مدیران بازاریابی، مذاکره کنندگان، ادغام کنندگان و معامله گرها.تسهیل فردی: افرادی که به جنبه های بین فردی وضعیت های کاری، کاملا هماهنگ شده اند. این افراد به طور مستقیم بر روی تجربه های سایر افراد تمرکز می کنند و معمولا بی سروصدا و در پشت پرده ایفای نقش می کنند. بر این اساس آن ها سایر همکاران خود را متعهد و درگیر نگه می دارند به طوری که پروژه ها به سادگی و به طور پیوسته انجام می شوند. خلاقیت رابطه ای: افرادی که در برقراری ارتباط بین گروهای مردمی از طریق تصورات بصری و کلامی، مهارت دارند. به طور معمول برای افراد تبلیغاتی و نام تجاری مدیران. رهبری تیم: افرادی وجود دارند که تمایل دارند که سایر افراد مشاهده کنند و با آنها در قالب یک تیم تعامل داشته باشند. این افراد علاقه مند به مدیریت و کار در تیم هایی با انرژی بالا هستند. به طور معمول برای مدیران راهبردی و مدیران واحدهای ارائه ی مستقیم خدمات. این 4 بعد از کار رابطه مند از هم گسسته نیستند؛ هر شخص می تواند علاقه و مهارت زیادی در دو یا بیش از دو بعد و یا هیچ یک از آن ها داشته باشد. همچنین کسب امتیاز بالا در یک بعد می تواند برای سایر ابعاد و سایر انواع کارها مضر باشد.همه ی 4 نوع کار رابطه مند به خط پایین کمک می کنند (سرمایه های مالی و سرمایه های فکری) و باید مورد تشویق قرار گیرد. انواع خاصی از افراد در برابر انواع مشخصی از پاداش های (غیر) مالی حساس هستند. مدیران رده بالا بر روی استراتژی شرکت کار می کنند و عملکرد مالی موضوع پیشنهادی است که باعث مورد توجه ماندن در کار رابطه مند می شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطارزیابی اثربخش گروه Team Effectiveness Assessmentمراحل توسعه تیم Stages of Team Development Tuckmanمزایاایجاد حس مشترک بین افراد در محیطهای تجاریکاربردهادرک نقاط قوت فردی اعضای تیم و خودمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان