مدیریت و رهبری

رهبری مبتنی بر نتیجه Results-Based Leadership

Results-Based-Leadership

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رهبری مبتنی بر نتیجه Results-Based Leadership”

رهبری مبتنی بر نتیجه Results-Based Leadership

اسلاید 1: رهبری مبتنی بر نتیجهResults-Based Leadership

اسلاید 2: عنوانرهبری مبتنی بر نتیجهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / اجراموضوعمنابع انسانیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: دیوید اولریش از دانشگاه میشیگان و مشاوران جک زنگر و نورم اسمال‌وود استدلال می کنند که به اندازه کافی رهبران توسط صفات شخصی مانند شخصیت، سبک و ارزش ها مورد سنجه قرار نگرفتند. تمرکز بر ویژگی های رهبری که مدیران به دفتر کاری می آورند اشتباه است. ویژگی های مانند تفکر تحلیلی، کار با ابهام و تمامیت شخصی. در عوض، رهبران موثر می دانند که چگونه این ویژگی های رهبری را با نتایج رهبری بهم متصل کنند.در کتاب رهبری مبتنی بر نتیجه اولریش، زنگر و اسمال وود ما را از تفکر اولیه در مورد ورودی های رهبری به سمت تاکید بر نتایج رهبری حرکت می دهند. چالش در رویکرد مدیریت منابع انسانی استراتژیک جهت ساخت رهبران در سراسر سازمان که بر صفات و نتایج تمرکز دارند می باشد. برای این منظور، نویسندگان توصیه می کنند که مدل مدیران آنها چه چیزی می خواهد. توسط پرسش های مستمر و تکرار مکرر داستان ها در مورد گرفتن نتایج، متوجه آنچه که برای دستیابی به نتایج نیاز دارید می شوید. فرمول رهبری مبتنی بر نتیجه رهبری اثربخش = ویژگی های X نتایج می باشد. توجه داشته باشید که معادله نشان می دهد که رهبران باید در تلاش برای دستیابی به برتری در هر دو اصطلاح باشند. یعنی اینکه آنها باید ویژگی ها و دستیابی به نتایج را نشان دهند. هر بخشی از معادله عددی بر مضرب بخش دیگر است؛ آنها تجمعی نیستند. امتیاز 9 از 10 در صفات، به عنوان مثال، ضرب شده توسط نمره 2 از 10 بر روی نتایج،حاصل امتیاز اثر تنها 18 از 100 بوده، نه 11 از 20.

اسلاید 4: چهار معیار برای قضاوت اینکه آیا مدیریت به دستیابی نتایج تمرکز داده شده یا نه (اولریش) :1- متعادل شده. تعادل نتایج حاصل از ابعاد بزرگ سازمان (کارکنان، سازمان، مشتریان، سرمایه گذاران) باشد. هیچ یک از ابعاد نادیده گرفته نشده باشد. 2- استراتژیکی. نتایج به شدت به استراتژی شرکت و به موقعیت رقابتی آن مرتبط است.3- ماندنی و بادوام. نتایج مطابق با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است.4- از خود گذشته. نتایج از تمام شرکت و فراتر از منافع شخصی مدیر حمایت می کند.در واقع مدیران باید نتایج را در چهار حوزه ارائه دهند:1- برای کارکنان.2- برای سازمان،3- برای مشتریان خود، و4- برای سرمایه گذاران آن.هر ناحیه نیاز به معیارهای خود دارد. برای کارکنان، آن است که سرمایه انسانی و تعهد خود در حال توسعه باشد. برای مشتریان، ارائه ارزشی که آنها می خواهند. برای سرمایه گذاران کاهش یافتن هزینه ها و اجازه برای رشد کسب و کار است و برای سازمان، ایجاد یک یادگیری و غریزه نوآورانه می باشد.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطسبک های رهبری Leadership Stylesنظریه صفات رهبری Trait Leadershipمزایابه رهبران در تمام سطوح گرفتن نتیجه کمک می کند، رهبری مبتنی بر نتیجه بهره وری را از قیدهای سلسله مراتبی و محدودیتهای موقعیتی آزاد می کند. کاربردهارهبری مبتنی بر نتیجه نشان می دهد که چگونه قابلیت های سازمانی و شایستگی های رهبری منجر و متصل به نتایج مطلوب و مورد نظر میشود. معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان