شخصیت برند – Brand Personality Aaker
اسلاید 1: شخصیت برندBrand Personality AakerMGTools.ir
اسلاید 2: عنوانشخصیت برندنوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجرا موضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفردی/ گروهی /سازمانیپیچیدگیمتوسط
اسلاید 3: شخصیت برند یک چارچوب برای توصیف و اندازه گیری شخصیت یک نام تجاری در پنج بعد اصلی میباشد که برای توصیف مشخصات نام تجاری از قیاس با انسان استفاده شده است. 5 بعد اصلی شامل صداقت، هیجان، صلاحیت، پیچیدگی و استحکام است. از نظر مصرف کننده هویت برند، معرف پایه و اساس یک برنامه برندسازی مطلوب است. مدیریت کارا و مناسب برند علاوه بر اینکه شخصیت برند را در بر میگیرد، در رسیدن به اهدافی مانند مشتری مداری، وفاداری و سوددهی نیز بسیار مؤثـر است. کارایی تبلیغات نیز میتواند با ارزیابی برند و ارزشهای تبلیغاتی آن مورد بررسی قرار گیرد. مدیریت مؤثر همچنین برای جلب رضایت مشتری در شرایط رقابتی بازار در دراز مدت میتواند تعیینکننده باشد.از نظر مصرفکننده هویت برند معرف پایه و اساس یک برنامه برندسازی مطلوب است. مدیریت کارا و مناسب برند علاوه بر این که شخصیت برند را در بر میگیرد، در رسیدن به اهدافی مانند مشتری مداری، وفاداری و سوددهی نیز بسیار مؤثـر است. کارایی تبلیغات نیز میتواند با ارزیابی برند و ارزشهای تبلیغاتی آن مورد بررسی قرارگیرد. مدیریت مؤثر همچنین برای جلب رضایت مشتری در شرایط رقابتی بازار، در دراز مدت میتواند تعیینکننده باشد.در حوزه تأثیرگذاری برند، متغیرهای روانی بسیاری مانند احساسات آمیخته با تجسم ذهنی برند که با شخصیت برند در ارتباط است، وجود دارد. اگر تبلیغات دسته خاصی از محصولات به هر دلیلی با تأثیرات منفی همراه باشد، عملکرد آن تبلیغات منفی بر تصویر ذهنی مشتری اثر سوء میگذارد و به این ترتیب تبلیغات کارایی خود را از دست میدهد. در مقابل، تبلیغات منطقی، درست و قانعکننده میتواند بر ترجیحات مشتری اثر بگذارد. برای محققان و کارشناسان درک میزان تأثیر ارتباط متغیرهای پیچیده و عوامل مختلف در رابطه برند بــا مشتری بسیار مهم است.
اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمنشور هویت برند Brand Identity Prism Kapferer مزایامزایای شخصیت برند به شرح زیر میباشد: شخصیت برند میتواند مزایای ابراز وجود را ارتقا دهد.میتواند پایهای را برای یک ارتباط به وجود آورد.میتواند نشاندهندهی مزیتی عملکردی باشد.میتواند راهنمای برنامههای ساخت برند باشد.میتواند به درک مشتری کمک کند.میتواند فراهمکنندهی انرژی باشد.کاربردهاشخصیت تجاری میتواند در زمینههای ایجاد تصویر ذهنی برای مشتریان، تبلیغات و بسیاری دیگر از زمینههای مرتبط با مدیریت محصول و نام تجاری بکار گرفته شود. اولین و مهمترین وظیفه مدیران نام تجاری در زمینه مفهوم شخصیت نام تجاری، درک مکانیزم ساختار چگونگی استفادهی مصرفکنندگان از یک نام تجاری و استفاده از آن بمنظور شخصیت بخشی به نام تجاری بمنظور ارائه ارزش به مصرفکنندگان و ایجاد رابطه با آنهاست. معایب
اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز
اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت امجیتولز مراجعه نمایید...
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.