کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

معادله تغییر Change Equation Beckhard

Change-Equation-Beckhard

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معادله تغییر Change Equation Beckhard”

معادله تغییر Change Equation Beckhard

اسلاید 1: معادله تغییرChange Equation Beckhard

اسلاید 2: عنوانمعادله تغییرنوعمدلمراحل استفادهاجراموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: معادله‌ی تغییر و مدل بک هارد و هریس در واقع به دیوید گلیشر نسبت داده می‌شود. این معادله هنوز هم ابزاری قدرتمند جهت ارائه‌ی تاثیر اولیه و سریع از احتمالات و شرایط تغییر یک سازمان می‌باشد. مقوله‌ی تغییر می‌تواند به عنوان یک مایلستون اصلی در زمینه‌ی توسعه‌ی سازمانی در نظر گرفته شود. توسعه‌ی سازمانی در راستای پاسخگویی به نیازهای کارکنانی که نه تنها در فکر توسعه‌ی سازمان در راستای اهداف تجاری هستند بلکه آن را بخشی از تعهد خود به سازمان می‌دانند. بر این اساس امروزه کارفرمایان بر مشارکت کارکنان و موفقیت سازمانی واقف هستند.درک موضوع مشارکت کارکنان در تغییر، و استفاده از مشاوره‌های داخل و خارج سازمان جهت مدیریت عکس‌العمل‌ها در برابر تغییر، نشانگر تغییر نگرش در رابطه با نظریه‌های مدیریتی گذشته می‌باشد، که نمونه‌ای از رویکرد مدیریت علمی فردریک وینسلو تیلور که به تیلوریسم معروف شد. این رویکرد فرمان و کنترل یک خط تیز بین مدیران و کارکنان کشیده بود. بر اساس این فلسفه کارکنان کار می‌کنند، مدیران تفکر .نگرش تیلور سرانجام توسط جنبش روابط انسانی جایگزین شد و طی آن روانشناسی سازمانی و پویایی‌های گروهی تکامل یافت، مسیر مشارکت کارکنان تسهیل شد و تئوری انگیزه‌ی کارکنان نیز مورد توجه قرار گرفت.فرمول به این شکل که:نارضایتی* چشم انداز * گام‌های اولیه > مقاومت در برابر تغییرتوجه به این نکته اهمیت دارد که سه جز اصلی جهت مقابله با مقاومت در برابر تغییرات باید وجود داشته باشد: نارضایتی از وضع موجود، چشم‌اندازی از آینده و گام‌های اولیه جهت دستیابی به این چشم‌انداز. چنانچه هر یک از این فاکتورها صفر یا نزدیک صفر باشد، کل عبارت صفر خواهد شد و در نتیجه مقاومت در برابر تغییر مد‌نظر قرار نمی‌گیرد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطابعاد تغییر Change Dimensions Pettigrew Whipp مزایاساده و قابل اجرابودن در بسیاری از سازمان‌هاکاربردهاابزاری قدرتمند جهت ارائه‌ی تاثیراولیه و سریع از احتمالات وشرایط تغییر یک سازمان می‌باشد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان